Սկզբունքներ
Ճեմարանը կրթության ասպարեզում կատարում է պետության և ազգի պատվերը և մեծ պատասխանատվություն է կրում վաղվա արժանավոր մտավորականների և քաղաքացիների կերտման գործում,
ՃԵՄԱՐԱՆԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ
Հայ մտավորականի կերտում,
Ազգային դպրոցի ոգու և լավագույն ավանդույթների վերականգնում և շարունակում,
Ընդունակ և շնորհալի երեխաների բացահայտում, նրանց կարողություններին համապատասխան մակարդակով կրթության գործի կազմակերպում: Ճեմարանի անմիջական մասնակցություն ու նպաստում` այս աշխատանքները հանրապետությունում պետական հիմքերի վրա դնելու հարցում,
Մասնակցություն ազգային ինտելեկտուալ ներուժի բացահայտմանն ուղղված մեթոդների մշակմանը,
Ճեմարանի մասնակցություն և ներդրում մանկավարժական գիտության զարգացման գործում, մանկավարժական բարձրագույն ուսումնական հաստատության հիմնադրում,
Ճեմարանի կրթական հենքի վրա համահայկական կրթական կենտրոնի ձևավորում,
Ճեմարանի միջին և ավագ դպրոցների՝ որպես Միջազգային բակալավրիատի դպրոցների հավաստագրում:
Արդի դարաշրջանի պահանջներին համահունչ հայ մտավորականի որակների վերլուծություն,
Սովորողների ազգային և միջազգային աշխարհայացքի ձևավորում, սեփական որոշումները, գործելակերպը ազգային և համամարդկային շահերին ենթարկելու ընդունակ ապագա քաղաքացիների կերտում,
Շնորհաշատ երեխաների բացահայտման և նրանց կրթության կազմակերպման նպատակով ճեմարանի կողմից մշտապես մշակվող սկզբունքների և մեթոդների ներդրում կրթօջախում և ուսումնական այլ հաստատություններում` հաշվի առնելով սաների տարիքային հոգեբանամանկավարժական առանձնահատկությունները, շնորհալիության տարբեր մակարդակները, նրանց նկատմամբ դրսևորվող մոտեցումները, ինչպես նաև աշխարհում այդ ուղղությամբ տարվող աշխատանքների փորձի ուսումնասիրում,
Կրթության համաշխարհային մանկավարժական առաջավոր փորձի, մշակվող չափորոշիչների և չափանիշների մշտական ուսումնասիրում ու տեղայնացում, համագործակցություն աշխարհի բարձր համբավ ունեցող կրթարանների և համալսարանների հետ,
Ճեմարանի շրջանավարտների համար աշխարհի լավագույն բուհերում ուսումը շարունակելու հնարավորությունների ստեղծում,
Ճեմարանի ուսուցչին ներկայացվող մանկավարժական-մեթոդական և մասնագիտական որակների չափանիշներին համապատասխան մրցութային ընտրության ձևերի կատարելագործում,
Հայ և համաշխարհային մշակույթի նշանավոր դեմքերի, առաջին հերթին` Անանիա Շիրակացու կյանքի և գործունեության ուսումնասիրում,
Ազգային դպրության պատմության ուսումնասիրություն, հատկապես ճեմարանների վերաբերյալ ամբողջական հետազոտությունների և պատմական շարքի ստեղծում,
Առաջավոր երկրներում ինտելեկտուալ ներուժի բացահայտման համար ստեղծված հարցարանների մեթոդաբանության ուսումնասիրում և դրանց փորձի տեղայնացում` նկատի ունենալով ազգային ու մշակութային առանձնահատկությությունները,
Ճեմարանում անընդհատ զարգացող ճկուն համակարգի, ինչպես նաև ֆինանսական կայուն վիճակի ապահովում, ինչը կրթօջախին առավել մեծ հնարավորություններ կտա զբաղվելու ստեղծագործական և հետազոտական աշխատանքներով` այդ գործում ներգրավելով նաև կրթօջախի սաներին,
Դասական մանկավարժական գիտության մեջ ընդունված երեք կառույցների՝ դպրոցի, սաների և ընտանիքների միջև համագործակցության հետագա կատարելագործում,
Սաների ինքնուրույնության, պատասխանատվության, ակադեմիական ազնվության և ինքնակառավարման ընդլայնում,
Ծնողական համալսարանի աշխատանքների ընդլայնում և կատարելագործում,
Որպես գիտական և մշակութային կենտրոն` գիտությունների ազգային ակադեմիայի, Երևանի Մատենադարանի, գիտակրթական և մշակութային հաստատությունների հետ սերտ համագործակցության ապահովում,
Ճեմարանի գիտամեթոդական, ուսումնադաստիարակչական ոլորտներում կուտակած փորձի տարածում կրթական միջավայրում:
Ճեմարանի առաքելությունն է կերտել ազգային հենքի վրա ձևավորված համամարդկային արժեքներ կրող իսկական մտավորական և քաղաքացի։
© 2023 Shirakatsy. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են